
V 6. ročníku nyní probíráme v geometrii úhly. Oživili jsme si učivo pomocí „Pro-bota“ (autíčka), který nám vykreslí dráhu, kterou ujede. Při zadávání úkolu lze využít právě znalosti o úhlech.
Vyzkoušeli jsme si narýsovat úhly ostré, tupé a přímé i úhel plný a nekonvexní. Nejprve jsme museli hodně počítat, ale měli jsme velkou radost, když nám robot narýsoval úhel správně. Vše jsme si kontrolovali pomocí úhloměru. Když jsme narazili na chybu, snažili jsme se na ni přijít a opravit. Pracovali jsme v týmech a snažili jsme se úkoly plnit co nejrychleji, abychom mohli dostat další.
V 7. A jsme si zkusili procvičit rýsování čtyřúhelníků a rovnoběžníků. Aplikovali jsme vědomosti a Pro-bot podle našeho zadání narýsoval čtverec, obdélník, kosočtverec a kosodélník. Některým z nás se vše podařilo velmi rychle, jiní museli přivolat pomoc. Spolupracovali jsme v týmech, každý přiložil ruku k dílu a přidal svůj nápad.
Lenka Papežová